• (Android) TMNT: Mutant Madness fusk obegränsat med nycklar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fusk obegränsat med nycklar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Episk

    Jag gillar spelet, jag skulle förbättra min poäng men jag hade några buggar med att öppna appen så jag avinstallerade och installerade sedan om. Jag tappade alla mina framsteg och var tvungen att starta om trots att jag var inloggad med samma Google-konto. Sedan gjorde jag anspråk på den gratis 2-stjärniga Michelangelo och den dök inte upp i min lista. Något sätt att fixa detta?

    Älskar det här spelet, väntar fortfarande på att Wingnut och Screw ska lossna om de någonsin blir gjorda

    TMNT: Mutant Madness ロールプレイング kih

    Jag älskar sköldpaddorna, men att ständigt ha funktioner som inte fungerar, massor av buggar, utvecklare har en prioriteringslista över saker de vill implementera som inte matchar vad spelarna vill ha. Visual UI och konst är det enda som uppdateras och de är inte tilltalande och gör spelet mer klumpigt. Vid det här laget skulle jag inte rekommendera


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :